All-in begeleiding en advisering voor veranderprocessen

All-in begeleiding en advisering voor veranderprocessen

Ik begeleid veranderprocessen in non-profitorganisaties en het reguliere bedrijfsleven en geef advies gericht op het LEAN (slank) maken van organisatieprocessen. Door de klant centraal te stellen en verspilling te elimineren creëer ik een maximale toegevoegde waarde voor de klant. Deze aanpak leidt tot verbetering in de kwaliteit, korte doorlooptijden en vermindering van kosten.
Dat heeft een positief effect op:
– De klanttevredenheid doordat we het geld zo veel als mogelijk besteden aan de dienst of het product voor de klant.
– De medewerkersbetrokkenheid in de vorm van een gedragen plan dat vormgegeven is vanuit de expertise van de medewerkers die daadwerkelijk het werk uitvoeren.

Weten wat je klanten willen

Mijn aanpak op drie sporen die samen komen.

Inzichtelijk maken WAAR wil de klant voor betalen?
– De oplossing
– De kosten voor product of dienst
– De service
– De levertermijn van een product of dienst

HOE kunnen we als team ervoor zorgen dat de klant krijgt
waar hij voor betaald?
– Onze expertise
– Ons gedrag en handelen
– Ons leiderschap en eigenaarschap
– Onze communicatie
– Onze samenwerking

WAT doen we om de klantwaarde te bewerkstelligen?
– waarde toevoegende werkprocessen optimaliseren
– noodzakelijke werkprocessen zo efficiënt en kosten besparend mogelijk maken
– overbodige werkprocessen elimineren.

Afbeelding Sinek

All-in begeleiding en advisering voor veranderprocessen

All-in begeleiding en advisering voor veranderprocessen

Ik begeleid veranderprocessen in non-profitorganisaties en het reguliere bedrijfsleven en geef advies gericht op het LEAN (slank) maken van organisatieprocessen. Door de klant centraal te stellen en verspilling te elimineren creëer ik een maximale toegevoegde waarde voor de klant. Deze aanpak leidt tot verbetering in de kwaliteit, korte doorlooptijden en vermindering van kosten.
Dat heeft een positief effect op:
– De klanttevredenheid doordat we het geld zo veel als mogelijk besteden aan de dienst of het product voor de klant.
– De medewerkersbetrokkenheid in de vorm van een gedragen plan dat vormgegeven is vanuit de expertise van de medewerkers die daadwerkelijk het werk uitvoeren.

Mijn aanpak op drie sporen die samen komen.

Inzichtelijk maken WAAR wil de klant voor betalen?
– De oplossing
– De kosten voor product of dienst
– De service
– De levertermijn van een product of dienst

HOE kunnen we als team ervoor zorgen dat de klant krijgt
waar hij voor betaald?
– Onze expertise
– Ons gedrag en handelen
– Ons leiderschap en eigenaarschap
– Onze communicatie
– Onze samenwerking

WAT doen we om de klantwaarde te bewerkstelligen?
– waarde toevoegende werkprocessen optimaliseren
– noodzakelijke werkprocessen zo efficiënt en kosten besparend mogelijk maken
– overbodige werkprocessen elimineren.

Afbeelding Sinek
Weten wat je klanten willen